دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC
نوشته شده در شنبه 2 دی 1398
بازدید : 592
نویسنده : Alireza

گیم پلی بازی با اینکه بسیار ساده است اما بهترین بهانه شما برای تمام کردن این بازی گیم پلی درگیر کننده و اعتیاد آور بازی است!در این بازی خبری از جنگ با اره و انواع و اقسام سلاح ها (مانند بازی Shank) نیست …گیم پلی بازی بر پایه استفاده از تاریکی به عنوان مهم ترین و کشنده ترین سلاح شما در بازی هست…همان طور که میدانید نینجا ها بر خلاف برادران سامورایی خود از جنگ رو در رو و جوانمردانه تا حد امکان دوری میکنند و ترجیح میدهند هدف خود را غافل گیر کنند و از بین ببرند.سازندگان به خوبی این موضوع را درک کرده اند و از این موضوع در بازی به زیبایی هرچه تمام تر بهره گرفته اند.وقتی در تاریکی هستید اکثر دشمنان قادر نیستند شما را ببینند اما اگر از مراحل ابتدایی بازی عبور کنید و به مراحل پایانی و میانی بازی برسید متوجه خواهید شد آنقدرها که فکر میکردید در تاریکی امنیت ندارید!

نوع هوش مصنوعی در بازی شما را بارها به چالش می کشد…یک سرباز معمولی همانطور که گفته شد در تاریکی قادر نیست شما را ببیند…این سربازان در مراحل ابتدایی حوضوری پر رنگ دارند که به دلیل ناتوانی در دید در تاریکی شما میتوانید بدون کشت و کشتار از این مراحل عبور کنید.سگ ها در این بازی با استفاده از حس بویایی خود قادر به تشخیص شما در تاریکی هستند همچنین سربازانی در بازی هستند که دوربین دید در شب دارند…چالش های بازی به این چند مورد خلاصه نمی شوند شما در این بازی با لیزر و دستگاه های حساس به صدا در مراحل بازی به وفور وجود دارند که عبور از آنها به این راحتی ها هم نیست…برای عبور از این موانع میتوانید از ستاره نینجای خود بهره بگیرید یا مجبور خواهید شد دستگاه های تولید کننده ی این لیزر ها که در مسیری دور هستند و رسیدن به آنها بسیار طاقت فرساست را نابود کنید تا بتوانید از لیزر ها بدون شناسایی شدن عبور کنید.

 

تصاویر محیط بازی :

Mark of the Ninja S2 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC Mark of the Ninja S1 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

Mark of the Ninja S4 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC Mark of the Ninja S3 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

Mark of the Ninja S6 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC Mark of the Ninja S5 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دریافت کنیدهم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: